בס"ד

יום שישי, 29 מרץ, 2024
הכי עדכני
שלוש שנים אני מחפש אותך!

שלוש שנים אני מחפש אותך!

מדי חודש אנחנו יוצאים עם קבוצה של מטיילים מבית חב"ד בבנגקוק לארבעה ימים של סדנא בטבע, בכפר נופש השוכן שעתיים נסיעה מבנגקוק. בסדנא החווייתית מקבלים המשתתפים כלים לחיים מהיהדות בכלל ומתורת החסידות בפרט. לפני כמה שנים, באחת הסדנאות, ישבנו בערב השני של הסדנא לערב שירים וסיפורים, וכל אחד בתורו סיפר את הסיפור שבחר. היה אתנו בחור חב"דניק צעיר בשם אהרן שהיה בשנת שליחות לעזר בבית חב"ד, והוא ביקש לספר את סיפורו:
"לפני כמה שנים נסעתי עם עוד שני חברים לשמח חיילים בחג הפורים באזור חברון. לפני הנסיעה ביקשתי מדודי שהיה סגן אלוף בצבא שיתן לי את המדים שלו ואסע עם מדים מיוחדים, כך נסענו ועברנו מבסיס לבסיס, רקדנו עם החיילים, הבאנו להם משלוחי מנות ושימחנו אותם ביום החג. כשהגענו לאזור מחסום תרקומיה נורה לעברנו צרור יריות וכדור אחד פגע לי בצוואר, כמובן שמיד נפלתי ואיבדתי את ההכרה. חייל שעמד בעמדת תצפית וראה את מה שקרה הזעיק עזרה ורץ אלינו, ואמבולנס מהאזור יצא לכיווננו.
כשהחייל ראה את המצב שלי הוא צעק בקשר שיקפיצו מיד מסוק, עד שהמסוק הגיע כבר הגיע האמבולנס, לקחו אותי באמבולנס ובדרך העבירו אותי למסוק והוטסתי להדסה עין כרם, שם שכבתי כשבועיים וברוך ה' חיי ניצלו בנס. כשהתעוררתי וסיפרו לי מה עבר עלי, אמרו לי הרופאים שהנס הכי גדול הוא זה שהטיסו אותי במסוק, כי אם הייתי מגיע כמה דקות מאוחר יותר הנזק היה בלתי הפיך.
תוך כדי הסיפור המרגש של אהרן, אני שם לב לאלמוג, בחור שיושב לידו ודומע ומתרגש מאוד מהסיפור. כשאהרן סיים את הסיפור אלמוג קפץ עליו בחיבוק ואמר לו: "שלוש שנים אני מחפש אותך! אני החייל שישב בעמדה. ראיתי אותך נפצע וצעקתי בקשר שישלחו מסוק כי המצב חמור. בפעם הראשונה ששחררו אותי מהבסיס נסעתי במיוחד להדסה עין כרם לחפש אותך, אבל לא ידעתי את השם שלך ולא הצליחו למצוא לי אותך. הסתובבתי במחלקות ושאלתי ואף אחד לא ידע להגיד לי איפה אתה, רק מאוחר יותר נודע לי שניצלת. כל הזמן הרגשתי צורך לפגוש אותך ולהכיר מקרוב אדם שזכיתי להציל. תראה איך משמיים סובבו אותי ואותך עד תאילנד והושיבו אותי כאן לידך בסדנה, כדי שאשמע את הסיפור מהצד שלך, כל כך קרוב".

אהבת את המאמר? שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך

מצאתם טעות בכתבה?

נשמח שתדווחו לנו וככה נוכל לתקן...

דילוג לתוכן