"במופע הזה אתה לא מגיע לראות את הגיבור הראשי. אתה כאן בשביל לשמוע את הסיפור של עצמך", כך שיתף אותי | המשך לקרוא >>>
צריך האדם לעשות מעשיו בהסתר, שלבני אדם יהיה נראה שהוא אינו מתנהג בחסידות. רק קודם שיבוא אל המדרגה הגדולה צריך לעשות מעשיו בגלוי, שאם לא יעשה בגלוי ירצה בפנימיות להיות חסיד, ואפשר שיהיה נמשך אחר העולם ומתוך עשייה לשמה יבוא חלילה לעשייה שלא לשמה.