מסגור מחדש
שלא נתבלבל לרגע. אמנם אולי נכנסנו בפרשיות האחרונות למעין רצף של נפילות בעם ישראל – תלונות, מחאות, בכי, עימותים – וכמעט יש פרוטוקול של זעקה
שלא נתבלבל לרגע. אמנם אולי נכנסנו בפרשיות האחרונות למעין רצף של נפילות בעם ישראל – תלונות, מחאות, בכי, עימותים – וכמעט יש פרוטוקול של זעקה

איך הגענו לכאן? מה עובר על טראמפ? ומה אנחנו צריכים לעשות עכשיו? בפרשתנו קורא בלק מלך מואב לנביא בלעם לקלל את ישראל. מעניין שיש שינוי

"במופע הזה אתה לא מגיע לראות את הגיבור הראשי. אתה כאן בשביל לשמוע את הסיפור של עצמך", כך שיתף אותי אחד המשתתפים במופע של אנסמבל